Brillemamma Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Jeg er 15+3 idag, og har gått opp 4kg!!!! I uke 12 hadde jeg lagt på meg 1kg..og så plutselig +3kg på 3uker??? Hjelp!! Hvordan skal dette ende da? Håper virkelig ikke det skal fortsette med1kg i uken!!(( Andre som har opplevd at dere plutselig har gått mye opp?...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Hva skjer? : du er gravid. Det er helt normalt å gå opp i vekt når man er gravid. Noen går opp mye, noen går opp lite. Noen legger mest på seg i begynnelsen, noen legger det meste på seg på slutten. Slik er det bare.
Miffs Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har gått opp i rykk og napp, stått stille lenge, plutselig gått opp 3kg, stått stille lenge, plutselig 3 kg til. Først nå siste mnd at vekten har gått jevnt oppover, er rett over termin.
ehlen Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har gått opp 6kg på 3 uker!! he he.. men la ikke på meg noe før i uke 19. Så magen har endelig begynt å titte frem;)
togutter-08og10 Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har gått opp 6- 7 kg og er nå i uke 23.. La på meg ca 4 kg frem til uke16, så det er nok helt normalt.. Hvis du syns det er for mye bør du kanskje tenke på hva du har spist i det siste eller hvor mye du har beveget deg.. Men husk at gjennomsnittet er 12 kg opp og noen legger på seg mest i begynnelsen og så går det sikkert mye i rykk og napp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå