Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Får nummer 2 når junior er 21 måneder. Hva egner seg best da? Noen som har noen gode forslag til vogner?? Tas imot med takk:)
Brillemamma Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Jeg får nr 2 når småen her er 23mnd... Jeg kommer ikke til å kjøpe søskenvogn.Han her hater å sitte i vogn,og skal kun gå. Så blir evt ståbrett.... Men d spørst jo litt hvordan eldste din er da..om han liker å sitte i vogn...
SuperMoM <3 Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Småen kommer til å være 21/22 måneder når min neste kommer og jeg skal kjøpe søskenvogn:) Tenkte på Carena,men aner ikke helt ennå.Litt dyrt med vogn.hehe
gullegget Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har 20 mnd mellom en og to. Han eldste likte å sitte i vogn så jeg kjøpte søskenvogn. Syntes det var godt å ha når jeg måtte amme og vi var på tur, da var det bare å spenne han fast i vogna:) Også ble det mye trim på meg når jeg hadde to å dytte på Et tips er å dra på tvilling utsalg å se, jeg gjorde et kupp der! Eller å har man finn.no
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Her blir det 20 mnd mellom hver og jeg har kjøpt søskenvogn,synes det er alt for tidlig å begynne å stå på ståbrett,eller sitte på søskensete. Greit hvis du bare går ut en bitteliten tur av og til,men ikke hvis du tar turer ofte. Et så lite barn,mener jeg ,trenger å få hvilt seg i løpet av en tur og det får jo ikke barnet hverken på ståbrett eller søskensete. Der er de som har reagert på dette og sagt,skal du ha vogn igjen,du kjøpte jo når gullgutten ble født. Vel,det hjelper ikke,det er jeg som har valgt å få et barn til og må de ta de kostnadene som må til,sier jeg da. Gullgutten skal ikke ha mindre komfort,fordi han får en liten søster når han er 20 mnd. Slik tenker jeg,men vet at mange lar det være.
Vertigo Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Kommer jo an på om den største skal sove i vogna f.eks... Jeg har 23 mnd mellom mine to første, og kjøpte Phil & Teds sin søskenvogn med softbag i. Kjempefornøyd. Bar riktig nok den minste omtrent 100% i sjal til hun var ca 4 mnd, men tror jeg hadde syntes det var en grei løsning fra dag en hvis jeg ikke hadde gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå