Gå til innhold

TV-titting og dårlig samvittighet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye lar dere de små se på TV? Gutten min på snart 2 elsker disse uskyldige Lindgrenfilmene, ikke bråk og ståk.

Får likevel dårlig samvittighet om jeg lar han se på TV.

Av og til er det veldig godt, siden jeg er skikkelig gravid og trøtt...kanskje derfor jeg får dårli samv....

Setter sjelden på midt på dagen, men om morgenen litt norn ganger og barne tv-tid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for det. Litt tv-titting må man da kunne tillate.....og Astrid Lindgren er jo så koselig ;-)

Skrevet

Vesla mi ELSKER Emil og vi prøver å lære henne at andre ting kan være trivelig også, så det blir en film om dagen her i huset.

Hvor mye hun faktisk ser på er en annen sak dog, siden hun klatrer rundt og styrer med alt mulig annet...

Skrevet

Har ikke dårlig samvittighet engang jeg, selv om ungene mine i manges øyne ser mye på tv....

Mine står opp tidlig, somregel i 6-tiden, senest 7, og da ser de på tv. På hverdagene blir det jo bare en halv til en time, men i helgene blir det fort både to og tre timer foran skjermen, før vi steller oss og begynner på dagens aktiviteter i 9-10 tiden.

De ser overhodet ikke på tv på dagtid da, da må de leke eller aktivisere seg på andre måter hvis jeg ikke gjør noe sammen med dem. Men tv'en kommer på igjen til barne-tv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...