Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er ikke så interessert i puppen lengre. hva skal jeg gi han av mat? drikke? holder to grøtmåltider og kanskje 3 pupp måltider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han bare er interessert i andre lyder fra de jeg har på besøk... går av puppen hele tiden. men han er ikke interessert i grøt heller da

Skrevet

Har du full-ammet helt til nå,så skal du jammen være kjempe fornøyd med deg selv....!! Jeg gir fruktpure til frokost,brødskive til lunsj,middagsglass til middag;-), og til kveldsmat så får han grøt...!!! Junior her sluttet med puppen selv da han var 6-7 mnd,så han får erstatning til måltidene,,,,og vann!!!!

Skrevet

er kjempe redd for å levere han til bf. han gjør ingen ting med ungen. så lenge jeg ammer så får jeg lov til å ha han her hos meg. men vil jo gjerne komme meg litt ut og møte folk og kanskje en ny mann.

jeg har masse melk. han får pupp hver annen time. er det et tegn på at han trenger mer mat? jeg gir et grøtmåltid om kvelden. men må stappe det inn.

men de to siste dagene har han vært mer interessert i å se på mormor og bestefar som snakker.

Skrevet

jeg bare lurer på om det er tegn på at pupp ikke er noe for han lengre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...