Gå til innhold

helt sinnsyke menssmerter,hva kommer det av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.tr har akkurat dratt sin vei igjen,og vi er over i 8.pp.

men denne tr er det verste jeg har vært borti!begynte samme dagen tr kom,med helt utrolige magekramper.hadde så vondt at jeg ble liggende i 2 hele dager,og blødde helt svart blod.jeg har aldri hatt noe mer enn litt murringer til vanlig,så jeg bare lurer på om noen vet hvorfor det ble så ille denne gangen?hva det kan komme av,for å si det på en annen måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, kan jo dele min eraring. Når vi prøvde på nr 1 hadde jeg en SA. Dette er noe av det værste jeg har vært borti, og lå på badegolvet med enorme smerter og blødde mørkt og klumpete. Hadde en lik episode 6 mnd før den SA'en og visste med en gang at jeg hadde mistet da også uten og vite at jeg var gravid. Som du beskriver så er det jo mulig at du har mistet, men at det oppleves som en vanlig mens...

Skrevet

jeg lurte litt på om det kunne være en sa jeg og.for hadde noen svaake billigstrimler.ingen farge på den eller noe,men.cb var helt neg,så jeg vet ikke hva jeg skal tro.aldri opplevd å ha så vondt før.nesten litt som veer,vøttø.skikkelige tak,liksom.og blodet var helt mørkt og klumpete,som du beskrev.hjelper vel lite å sitte å lure på det:)

takker for svar!

Gjest yrild
Skrevet

Hei :-)

Uff jeg vet hvordan du har det, har akkurat det samme! TR kom i går og jeg skrek og gråt av smerte inntil jeg fikk i meg noen smertestillende... måtte t.o.m. ta piller før jeg gikk til sengs (også jeg som ALDRI tar smertestillende) Har bestilt time hos Legen for å sjekke. Går inn i vår 4 pp og lurer på om kroppen begynner å tulle med meg på gjørs!! :-P

Sjekket med en lege venninne og hun sa: mulig SA, men da kommer TR ofte litt senere og mer klumpete...

Krysser fingrene for at vi begge to er friske som fisker og at en evt neste TR blir normal igjen... (eller helst at det spirer :-) )

Skrevet

ok.trenger jo ikke å være noe som helst egentelig.bare regarte fordi smertene var så voldsomme.ingen paracet som kunne hjelpe meg.jeg har jo ei datter fra før,så regner jo med at alt er som det skal.hvis ikke det har skjedd noe siden det,da.

ønsker deg lykke til hos legen!!får satse på at det spirer og gror neste gang,ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...