supermummy Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Her er det strålende sol, så må nok ut en tur:) sette meg i solveggen og kose meg..
petite fleur Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 I dag blir det lørdagsritualet - lillegutt og jeg drar på besøk til mamma og pappa, sambo kommer og henter oss også handler vi for hele uka, så er det hjem til kveldsstell og kos. ;-) Digger lørdager ;-)
Mamman til Mari Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Her er papsen og går Birken, så vi drar ut på tur med ei venninne og hennes to unger. Vesla i bæremeis tror jeg, hun blir så fort utålmodig i vogna. Deilig solskinn her i dag :-) Mulig en tur i svømmehallen i ettermiddag. Så blir det hjemmelaga pizza og "ballane" (lottotrekning - som gutten vår på 4,5 år digger ;-.) i kveld.
WP-TLogPeanut Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Vi skal på Lekeland , Tone Lise har invitert venninnene sine for å feire at hun ble 2 år for noen uker siden
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 skal ut en spasertur etterpå.. så er det teater i ettermiddag og skal se olebrum
woo-woo Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Jeg og lillegutt skal ut å gjøre forskjellige ærender i byn, som jeg har spart opp til å gjøre i dag, siden det nok blir en laang dag Sambo skal ha utdrikningslag og blir borte til i morgen ut på dagen, så må finne på noe ellers går jeg på veggen
Alba44 Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Her skal hele familien på 3 ut på handletur. Mannen min er jo så glad i det. Hehe.... Men; må ordne div. før påskeferien. Etter det blir det besøk hos mamma og pappa )
mammatil2små Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 i dag kl. 07.00 dro samboeren på jakt:) Så sover lillejenta ute i vogna si nu. Ska vel rydde littegrann tenker æ, og vaske litt:( blæh! Så skal æ handle litt. Så ska mamma passe jenta hos sæ, så ska æ og samboern på bålfest i dag. Blir arti! Ska sove hos mamma alle 3:) Blir nok en fin dag! Snart e det påske!!! HA EN STRÅLENDE DAG ALLE SAMMEN!!! :)
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Skal på Volvat (håper jeg) med sønnen vår som mest sannsynlig har kikhoste, så skal vi fortsette oppussingen hjemme, kos i kveld på meg og lillegutt, tenker jeg, mens sambo sikkert kommer til å jobbe som en gal på soverommet vårt for å få unna mest mulig før lillegutt skal legge seg....hehe
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Vi har tenkt oss en tur til sverige i dag å handle litt til påske;) Sikkert nesten "IKKE" noen folk der i dag liksom!! Blææ........ Men er jo greit å ta en shoppetur da:) Seinere i kveld blir det vel god mat og vin og masse bra på tvn etter at gullet har lagt seg:) Gleder meg!! Ha en fin lørdag alle sammen:0)
mamma til K & M :-) Skrevet 15. mars 2008 #11 Skrevet 15. mars 2008 gleder meg til i ettermiddagen ...vi skal på ole brumm forestilling på Grieghallen. Det blir gøy ,håper jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå