Gå til innhold

Planer for dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det strålende sol, så må nok ut en tur:) sette meg i solveggen og kose meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det lørdagsritualet - lillegutt og jeg drar på besøk til mamma og pappa, sambo kommer og henter oss også handler vi for hele uka, så er det hjem til kveldsstell og kos. ;-) Digger lørdager ;-)

Skrevet

Her er papsen og går Birken, så vi drar ut på tur med ei venninne og hennes to unger. Vesla i bæremeis tror jeg, hun blir så fort utålmodig i vogna. Deilig solskinn her i dag :-) Mulig en tur i svømmehallen i ettermiddag. Så blir det hjemmelaga pizza og "ballane" (lottotrekning - som gutten vår på 4,5 år digger ;-.) i kveld.

Skrevet

Vi skal på Lekeland , Tone Lise har invitert venninnene sine for å feire at hun ble 2 år for noen uker siden :D

Skrevet

skal ut en spasertur etterpå.. så er det teater i ettermiddag og skal se olebrum :)

Skrevet

Jeg og lillegutt skal ut å gjøre forskjellige ærender i byn, som jeg har spart opp til å gjøre i dag, siden det nok blir en laang dag :) Sambo skal ha utdrikningslag og blir borte til i morgen ut på dagen, så må finne på noe ellers går jeg på veggen :)

Skrevet

Her skal hele familien på 3 ut på handletur.

Mannen min er jo så glad i det. Hehe....

Men; må ordne div. før påskeferien.

Etter det blir det besøk hos mamma og pappa :o)

Skrevet

i dag kl. 07.00 dro samboeren på jakt:) Så sover lillejenta ute i vogna si nu. Ska vel rydde littegrann tenker æ, og vaske litt:( blæh!

Så skal æ handle litt. Så ska mamma passe jenta hos sæ, så ska æ og samboern på bålfest i dag. Blir arti! Ska sove hos mamma alle 3:)

Blir nok en fin dag! Snart e det påske!!! :)

HA EN STRÅLENDE DAG ALLE SAMMEN!!! :):)

Skrevet

Skal på Volvat (håper jeg) med sønnen vår som mest sannsynlig har kikhoste, så skal vi fortsette oppussingen hjemme, kos i kveld på meg og lillegutt, tenker jeg, mens sambo sikkert kommer til å jobbe som en gal på soverommet vårt for å få unna mest mulig før lillegutt skal legge seg....hehe

Skrevet

Vi har tenkt oss en tur til sverige i dag å handle litt til påske;) Sikkert nesten "IKKE" noen folk der i dag liksom!! Blææ........:) Men er jo greit å ta en shoppetur da:)

Seinere i kveld blir det vel god mat og vin og masse bra på tvn etter at gullet har lagt seg:)

Gleder meg!!:) Ha en fin lørdag alle sammen:0)

Skrevet

gleder meg til i ettermiddagen ...vi skal på ole brumm forestilling på Grieghallen. Det blir gøy ,håper jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...