Sylteflesk Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Ser på Reflex sine sider at de har to typer parkdresser, en til 399 og en til 499. Hva er forskjellen på disse (bortsett fra at den ene starter på str 80 og den andre på 86)? Er de vanntette?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Har den til 399. Er vanntett, men ikke like vanntett som et regntøy. Har ikke tatt den i bruk ennå.
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Vi har en til 399 kr. Den passer når det ikke er så veldig kaldt. Den er vanntett og vi er veldig fornøyd. Vet ikke hvordan den til 499 er, men kanskje den er tykkere?
Sylteflesk Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2008 Takk for svar. Får ta meg en tur i butikken og titte også. BabyShop har Reflex, ikke sant?
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har faktisk vært en tur på Reflexbutikk i dag. Slik jeg forstår det er forskjellen på dressene slik : Dressen til 399,- er vanntett men kun i str 80 - 104. Den har ikke strikk i livet og er derfor videre i modellen (litt posete). Dette er spesielt fint for små barn som ikke beveger seg så mye, da varmlufta holder seg mer i dressen. De minste størrelsene i Reima er også laget slik for at de minste barna skal holde seg mer varme. Dressen til 499,- er også vanntett, men har derimot strikk i livet. Sånn sett synes jeg den har bedre passform, særlig når barna blir litt større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå