Aiax Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Ja, i en alder av 45 ble jeg altså gravid igjen ) Jeg er vanvittig glad! Nå gjelder det å holde på spiren, men det tror jeg er lettere sagt enn gjort. Jeg har mistet så mange ganger, at jeg vet ikke om jeg tør å tro at det skal gå bra. Noen gode råd for å beholde spiren?
Vegaspia Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 WOW så herlig å høre, gratulere så mye. Da er det sjanse for en stakkars sjel som bare ønsker det samme. Er du gravid på naturlig måte eller har dere fått hjelp? Jeg lever i den tro at er det ment to be , så lever spiren, men er det noe galt med spiren så sier den fra selv. Men jeg sendere deg gullstøv for at dette skal gå bra !! klem
Akki42 Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Jes Gratulerer!!! ønsker deg myyyyye lykke til og håper spiren sitter heeeelt til termin...da er det håp for meg og da jo.jeg er 42 år og inne i min 2.PP etter SA. prøver og prøver:O))) vi skal gifte oss snart så nå har jeg noe annet å tenke på)) tenker jo på det men prøver og ikke tenke på det heeeeele tiden:O))
Aiax Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2008 Takk ) Dette er kjempespennende, og veldig kjekt! Vegaspia: Jeg ble gravid på naturlig vis, men fikk litt homeopathjelp )
Tidligere Optimist.. Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Gratulerer så kjempemasse:))) Dette var fantastiske nyheter,Aiax:)) Håper spiren klamrer seg fast i 9 mnd!! Lykke til i svangerskapet:))
kaje Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 SÅ FANTASTISK...GRATULERER MASSSEEEE!!!!!! Dette var utrolig positivt og oppmuntrende å høre....Jeg skal virkelig sende deg masse positive energier og krysse fingrene for at spiren fester seg godt i 9 mnd. er selv 45 og ønsker meg så indelig et barn...er på dag 8 etter en inseminasjon... denne gangen hadde jeg 6 folikler som var store og fine etter full hormonstimulering.... så jeg håper gullegget er blant de 6...
kaje Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 PS..hadde du noen symtomer før du testet positivt????
Vegaspia Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Så godt å høre,går selv til hømopat. Vært der noen mnd nå, men foreløbig ikke noe som skjer. men en uke til IKM.... spent... Lykke til , kos å lese hvordan det går fremover med deg. klem
Cmoi Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Aiax Gratulerer såååååå masse, krysser alt for deg og spiren din.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*anki * Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 Gratulere så masse til deg "Ajax" Dette var kjempekjekt. Krysser selvfølgelig også fingre for at alt går bra. Masse gode tanker. Lykke til til deg Akki42. Ser du skal gifte deg. Klem fra
Aiax Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. mars 2008 Egentlig var mine symptomer som om mensen var på vei. Det eneste som uteble, var spottingen som jeg ofte opplevde rett før mensen. Kanskje litt kvalm, men tror det var innbildning.
Dotten Skrevet 17. mars 2008 #12 Skrevet 17. mars 2008 Oj, oj. Gratulerer så masse! Uendelig masse lykke til. Skal krysse fingre og tær for deg
Kine71 Skrevet 18. mars 2008 #13 Skrevet 18. mars 2008 Heisann! Gratulerer så utrolig mye, og lykke til videre!
G.I.H Skrevet 19. mars 2008 #14 Skrevet 19. mars 2008 Hei Hei... GRATULERA SÅ MYKJE...Gjett om eg er misunnelig på deg no, har jo prøvd sjølv no i snart 4 år, og på desse 4 årene så har eg hatt 4 SA...Har mange gonger tenkt at dette går ikkje min veg, og at dette er berre å gi opp...Men så dukker sånne som deg opp, som virkelig får det til, og det gir oss modne prøvere eit nytt håp, og me kan gå på med nytt mot...Håper at du kan sende ut masse babystøv til oss andre slitere her inne... Masse lykke til med svangerskapet, håper virkelig at spiren klorer seg fast i 9 mnd, det er du ærlig fortjent... Ein stor klem...
*lillerosin* Skrevet 19. mars 2008 #15 Skrevet 19. mars 2008 Dette er glagnyheter! Mer av det :-) Gratulerer så utrolig mye! Er jo selv snart 45 så dette lover godt. Masse lykkeønskninger til deg og håp om at spiren klorer seg fast lenge. Klem
skifer Skrevet 19. mars 2008 #16 Skrevet 19. mars 2008 Gratulerer så mye aiax Og masse lykke til. Klem Skifer
Tobarnsmamma!!! Skrevet 26. mars 2008 #17 Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer så masse! Så gøy! Klem fra
Aiax Skrevet 3. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 3. april 2008 Takk takk, alle sammen Jeg har vært på ultralyd, og har sett et lite bankende hjerte Jeg er rimelig kvalm, men kaster ikke opp. Jeg skal på ny ul neste uke, og håper jo inderlig det fortsatt går bra der inne!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. april 2008 #19 Skrevet 3. april 2008 Gratulerer ! Dette var glade nyheter!
miss gunnilla Skrevet 3. april 2008 #20 Skrevet 3. april 2008 Å, så flott! Takk for at du deler. Kanskje våren kommer med lysere tider til oss alle! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå