woo-woo Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Han ligger å sover nå...mens jeg å lillegutt er våkne.. har ryddet klart til 12 kompiser som kommer på frokost om en liten time Blir spennende dette, forloveden min aner INGENTING Han tror vi skal reise til foreldrene hans i dag på påskeferie, men det er i morgen kveld woo-woo
Mamman til Mari Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Så gøy da :-) Moro at du/dere har greid å ikke røpe dagen... Håper dagen hans blir super - og at han får med seg hele dagen, kvelden og litt av natta :-) (Har inntrykk av at mange vordende brudgommer tar kvelden tidlig... :-)
woo-woo Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Hehe, se ikke bort i fra det Mer en en gang han har sovnet på festen kl 22 fordi han var dritafull Har vært vanskelig å ikke røpe... =) Har visst det i sikkert 2 mnd! Har vært episoder der jeg nesten har røpt meg uten vilje, men det har gått bra, heldigvis
Mamman til Mari Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Vi skal drikkes ut i mai begge to vi, vet begge datoene jeg pga mange frihelger, så det måtte planlegges litt. Typen min skal drikkes ut helga før bryllupet, så håper han ikke bruker mange dager på å komme seg igjen... ;-) Har du hatt utdrikningslag enda da?
woo-woo Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2008 Nei Skal ha 5. April Vi gifter oss 19.april. Jeg og vet datoen fordi jeg skal ha utdrikningslaget mitt der jeg kommer fra som er 3 timer her i fra. Sambo har det såpass tidlig fordi han har kopiser som jobber i nordsjøen. SÅ for å få det til å passe ble det 1 mnd før
Mamman til Mari Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Hei igjen, woo-woo. Hvordan reagerte sambo'n din i morges da? Var det en koselig frokost? Og vet du hvordan det går med han nå?? :-)
woo-woo Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2008 Han lå og sov da de kom, for jeg lovet han i går at han skulle få sove så leeenge han ville Kompisene snek seg inn og hoppet oppi senga. Han ble veldig overrasket ja! Tror ikke han forstod det med en gang for han lå jo å sov Alt ble filmet. Frokosten gikk bra. Samboer disket opp med pannekaker og baguetter Litt rar kombinasjon.. hehe De har vært på helekopter tur, m sightseeing over Bergen, så kjørte helikoptere dem til en plass i skauen der de skulle spille paintball Etter det har jeg ikke hørt noe men har blitt fortalt at de skal drikke å ha noen spørre leker om vårt forhold. Der de setter han på en stol og spør han spm. For hvert feil svar får han en "straff", og hvis han svarer rett får han "belønning" Vet ikke helt hvilken straff og belønning det er men Jeg som har laget svarene på spm på video. Gutta har drevet med masse redigering og forskjellig så tror det ble veldig bra. Spent på om han er sint på meg i morgen... håper jeg ikke har røpt for mye om forholdet vårt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå