Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 hva kan dette være for noe??kan noen komme med noe betryggende å si??var akkurat på do for å tisse litt...det hele var mer rødt enn gult.. har prøvd å søke litt på nettet for å finne ut hva det kan være og eneste som kommer opp er urinveiesinfeksjon.. nå har jeg aldri hadd dette før,men skal ikke dette føre til noen slags type ubehag og? har null smerter,null plager,null av alt... hjelp noen?? er LANGT unna alt av mulighet for lege eller liknende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå