Gå til innhold

Hjelp! (blod i urinen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kan dette være for noe??kan noen komme med noe betryggende å si??var akkurat på do for å tisse litt...det hele var mer rødt enn gult..

har prøvd å søke litt på nettet for å finne ut hva det kan være og eneste som kommer opp er urinveiesinfeksjon..

nå har jeg aldri hadd dette før,men skal ikke dette føre til noen slags type ubehag og? har null smerter,null plager,null av alt...

hjelp noen??

er LANGT unna alt av mulighet for lege eller liknende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kom deg til lege.... blod i urinen er ikke bra. selv om det er langt unna lege, så må du bare komme deg dit.!!!!!!

Skrevet

vet du om det kan være noe annet enn en uvi?

har bare ikke lyst til å være en overhysterisk gravid hvis du skjønner..

og hvis jeg skal komme meg til en lege iløpet av de neste 12 timene tilsier det redningshelikopter...

har som sagt ikke noe vondt i det hele tatt...

ååh!!!!!

er redd...

Skrevet

ring no til legevakten og forhør deg hvertfall! el føden el hva som helst! bedre og være føre var vel. du er IKKE overhysterisk! d skal du ikke tenke på engang!

Skrevet

skal gjøre det...

håper hvem enn jeg får prate med er positiv og kan si at ingen ting er galt...hvis ikke så...ja.....

Skrevet

Urinveisinfeksjon behøver ikke å medføre smertegivende symptomer. Det er ganske vanlig blant gravide å få uvi uten spesielle symptomer. Det er viktig at du kommer deg til lege og får slått fast hva dette er. Hvis det er uvi må du få medisiner for det før det går for langt. Blod i urinen tyder på at nyrene har det vanskelig, så det beste du kan gjøre er å komme deg til lege så fort som mulig.

Skrevet

uansett om du er 12 timer unna (det var nå en pokkers plass å da) så begynn å beveg deg.... om en uvi ikke behandles kan det bli nyrebekkenbetennelse, og det er sinnsykt vondt!!!!!

Skrevet

sånn..der har jeg hadd en telefonrunde med legevakten..

skal visst bare vente å se det litt an nå først..sjekke ved neste dobesøk om det virkelig var i urinen eller om blodet kan ha kommer fra skjeden.

så skulle jeg heller ta kontakt med dem senere idag om der fortsatt var blod...

og når jeg sa 12 timer unna lege og legevakt var jeg kanskje litt optimistisk..

men skulle nok klart å kommet meg dit til rundt midnatt ihvertfall...

er i uke 27 og i fin form så kunne jo ikke akkurat se for meg at noe skulle skje..og skulle det bli noe kritisk så er redningshelikopterert her på under en halvtime... så er egentlig ikke sååå langt unna folk..bare en tungvindt plass for å komme seg fort til lege på egen hånd.. :)

men nå skal jeg prøve å slappe av,få i meg litt mat og litt slikt..

håper bare det ikke kommer mer blod uansett hvor det kommer fra...

hi

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Hvordan går det med deg?

Kommet mere blod eller?

Skrevet

nei,har vært rolig siden da..var litt misfarge dagen derpå om morningen og,men det ser bedre og bedre ut..

så nå har vi tatt påskeferie :) godt...

så får vi heller se hva som skjer...håper det er ferdig nå..

er nå fullt av liv daglig,så føler meg trygg slik det er nå :)

god påske alle sammen!!

og takk :)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...