Gå til innhold

Faens drittmorgen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flisa våknet kvart over 6!!! Mistenker at hun har tatt over den gamle jobben min med å henge opp solen og følge med når småfuglene driter. Ganske kjedelig jobb men det må hun kanskje erfare selv?

En time etter reveljen (MAMMA, ER DU VÅKEN?) har ungen fått feber. Hun er jo aldri syk!

Så nå ligger hun på sofaen og sover ut feberen, for hun vil så gjerne på kino i dag. "Mamma, jeg blir frisk om jeg sover og får medisin i rompa"

Vet ikke helt jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ventet til 6 30 og da var jeg våken og lå og ventet på at han skulle våkne. For en fin dag:) Jeg har allerede hatt vasking og opprydding i skapene på kjøkkenet. Noen ganger er jeg så effektiv, altså. (nå kan du spy) Takkars lille tulla...Får håpe hun kommer seg raskt. For å muntre deg opp skal jeg sende en fin sms til deg, jeg. Kaffe?

Skrevet

Vel, da var dattra di for sent oppe, for det var nok vår mini som hengte opp skyene , og det var 05.45. Så da sto mannen opp og jeg sov til 7.45, så nå sover mannen:)

Skrevet

hehe=0) dattra mi på 8 kom inn på rommet klokka halv syv, og fortalte at nå hadde hun satt på kaffe og vifteovnen, for d viste hun jeg ble gla for, og d ble jeg=0) Det er jenta si d!

Skrevet

Off............sender **trøste,trøste** til deg og flisa=)

God bedring til dere=)

Skrevet

Jeg har jo litt utbredt lakenskrekk og da kommer senga langt ned på lista.... Skjerpings!

Jeg tenkte jeg skulle spy av hvor flink du har vært på morrakvasten men det slapp jeg, Flisa ordner. Hun er effektiv når hun først setter i gang.

Kaffe er alltid godt:o)

Skrevet

Uffda. Har hun kastet opp? Stakkars liten.

Skrevet

Ja da, her kommer all maten i retur. trodde ikke barn kom med en slik returordning...

"Mamma, nå har jeg kastet opp ferdig, kan vi dra på macdonlsen nå?"

Takk for sms, den skal videresendes til mannebeinet som er på Geilo og står slalom... (han er på jobb altså)

Skrevet

Overskriften er gjort om, denne dagen er kun dritt.

Barn med 40 i feber er morsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...