Gå til innhold

sår under haka....

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min sikler så mye, og nå er han skikkelig rød, liksom mørkerød og sår under haka og ned mot halsen.

hva gjør jeg? holder det tørrt med talkum og sånn eller smøre med noe? det var jo tørrt idag når han våkna, men blir jo vått utover dagen når han sikler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi også var plaga med det, men her for ett par uker siden så kjøpte vi seba med beskyttende ansiktskrem på apoteket.

Etter kvelds og stell og tannpuss, vasker vi ansiktet med vann og smører godt med denne kremen. det har blitt betydelig bedre!

Skrevet

jeg har brukt ceridal som er en type kulde krem når barna er så små at de slever... denne er veldig fet og vil ikke bli vasket bort av slev eller annen form for vann :)

Den holder godt og er dryg, denne bruker jeg rundt nesen når de er forkjøa og rundt munnen når det er frost slik at huden ikke skal bli skadet...

bruker den på meg selv også når det er kaldt ute...veldig god mot sprukken hud og gjør ikke noe om barna får den i munnen!

Skrevet

samme her,smør så ofte du kan med en kjemp god kuldekrem også når han er inne!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...