Dronningen! Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 I helgen er mannen på jobb så Flisa og jeg er hjemme alene. I dag skulle vi ta toget til sentrum og gå på kino. Skikkelig jentedag med kun kos og moro,men ungen har jo fanken meg feber!! Hun er jo aldri syk.... Før hun sovnet sa hun: Mamma, jeg tror jeg blir frisk til kinoen og mc.donalds! Stakkars, nå ligger hun på sofaen med dyna si rundt seg og sover.
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 TYPISK da!!! :/ Får satse på det blir tur alikevel....
Sjefsmegga Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Det er vel så typisk som det kan bli det der.....har hadde vi så smått planer om å blir med på båt-tur..og jeg har 3 stk unger som bjeffer i kor her :-(
Dronningen! Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2008 Mannen og jeg pratet om det her om dagen, at i påsken blir vi sikkert dårlige alle sammen.... Yea right sa jeg, for vi er ALDRI syke!
Sjefsmegga Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Hrmf....er faktisk sånn at jeg etter å satt meg litt inn i "Loven om tiltrekning" så kan det til tider se ut som faktisk er noe i det, for det du tenker på/ har fokus på, snakker om, nevner...vel..det kan skje, selv om man setter aldri så mange ikke, aldri eller nei forran... Feks: Jeg snakka dagen før gubben fikk tilbudet om Malta-turen, med ei venninne der jeg sa: Håper......IKKE får en langtur nå da som ødelegger Påska....hva skjer??? Videre, i går: Neida, de er IKKE syke, så vi kan godt bli med en tur på sjøen i morra...HRMF....
Dronningen! Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2008 Murphys law på sitt beste... Når skal vi klare å holde kjeft om slike ting?
Sjefsmegga Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Si det du...si det.....får handle noe digg og kjøpe et par dvdèr til gjengen min..
Dronningen! Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2008 Vi mødre tenker likt.... Vi tar kinoen hjemme:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå