1prinsesse+2engler Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Har tenkt å prøve meg på scrapbooking. Det ser så innmari moro ut. Men jeg var på hobbybutikken i dag og det er sååå jæ.... dyrt!! Spes slikt værktøy. Er det noen som vet om bra nettsteder der det kanskje er litt billigere? Har sett på panduro hobby, men synes utvalget var dårlig der.
mumimammaen Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 JA det er ganske dyrt. Men det lønner seg å kjøpe litt og litt. det har je gjort. www.papirgal.no har je kjøpt litt. men vet ikke om de har så mye verktøy. Første gangen je lagde det brukte je bare saks og lim. kjøpte sånn pakke med ark og pynt.
1prinsesse+2engler Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Var akkurat på Clas Olsson og der hadde de masse fint og billig
Leyla Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Jeg kan anbefale www.scraphaugen.no Der kan du handle ( billigere enn panduro, men dette er ikke en billig hobby akkurat.) I tillegg er det forum der med konkurranser + designsider der man kan finne masse inspirasjon.
Trollet73 Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Jeg driver med scrapbooking, og vil anbefale www.scrapsmart.no ScrapSmart er billig på enkelte varer som thickers, lim og diverse pynt, og *superbillig* på andre ting som glitterlim og distress ink.
1prinsesse+2engler Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2008 Takk for tipsene jenter:) Starta litt i natt, og tror dette er noe jeg kommer til å få dilla på. SÅÅ moro da!!! Lånte Cuttlebug maskinen til ei venninnde, men tror jeg må kjøpe meg ei sjøl gitt.
snuppelure 74 Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Ja jeg har cuttlebug maskin å den er jeg så glad i og bruker den såååå masse Og det geniale med den er jo at den tar alle typer dies fra alle produsenter
1prinsesse+2engler Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2008 snuppelure 74: Er det slik grønn cuttlebug maskin du har? På hobbybutikken i byen her har de en annen type, men tenkte ikke på å spørre om den tar alle typer dies. Har du peiling? Den maskina så helt lik ut bortsett fra designet. Har allerede virkelig fått dilla Har akkurat vært og kjøpt masse utstyr og hentet en haug med bilder. MORO!!!!
lifa og Eline Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 hei kupper tråden litt. Det er sikkert Revolution du har sett. Den er sort og sølvfarget, Den tar kun QuicKuts sine dieser. Cuttelbuggen er grønn og atr alle dieser. Anbefaler deg å logge deg inn på : http://web.scrapping.no/j/ Der treffer du masse scrappere og kan få en hel masse inspirasjon. Lykke til med scrappingen.
1prinsesse+2engler Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. mars 2008 Ja, den var svart og sølvfarget. Men da vil jeg jo ikke ha den.... Må ha en som tar alle dieser. Nå har jeg blitt "medlem" på scrapping.no og. Takk for tipsene lifa og Eline
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #11 Skrevet 19. mars 2008 D har cuttlebugen til 739,- på scrapworld.no. ellers kan du prøve å se om du ikke får kjøpt en brukt på qxl eller scrapping.no...
1prinsesse+2engler Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 19. mars 2008 Ja. Fikk også tips av ei venninne å bli med i forumet på scrapping.no, for der pleide det å bli solgt pent brukte cuttlecubmaskiner.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #13 Skrevet 29. mars 2008 papirihjertet.no papirloftet.no.. mye av det som har blitt nevnt ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå