Gå til innhold

Hva pokker er det med navnet MILLE???!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lest sååå mange innlegg med barn som har fått, skal hete eller foreldre som lurer på å kalle datteren dette navnet??

Jada, greit nok navn...men hvorfor gidder folk å bruke det når sååå mange har gjort det før dem?? Navnet blir jo oppbrukt innen èn uke jo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo mange navn som er "oppbrukt" når man tenker slik på det, men nå er det jo foreldrene som bestemmer og bruker jo de navna de syntes er fine. Om det så er noe som er "in" eller svært mye brukt, burde det ikke ha noe å si.

Om du ser på navneguiden kan du jo se de mest brukte navna, og hvor mange som heter det de heter.

Hva med å bare la folk kalle barna det de vil, og ikke gidde å bruke energi på å irritere seg over navnevalg?

Du hadde sikkert ikke syntes det var noe koslig dersom noen hadde noen negative meninger om navnene du evt skulle bruke til dine barn :)

Skrevet

Bikkja til noen jeg kjenner heter Mille. Så slapp helt av jeg ville aldri kalt ungen min det :P

Skrevet

hva er det med navnet mathias eller siri da??? Nå er det nå sånn at noen navn blir mer populære enn andre... ikke noe uvanlig med det vel???

Skrevet

Mille er fremdeles ikke på topp 40-lista, så "sååå mange" har vel ikke brukt navnet...

Skrevet

Jeg syns ikke Mille er det mestoppbrukte navnet kkurat da. Hva med Magnus, Mathias, Markus, Sara, Julie, Ida etc..

Folk må få velge det navnet de syns er fint. Selv vil jeg ikke ha et vanlig navn, men det er jo min mening.

Skrevet

Kjære vene, det jeg mente var at jeg har sett det navnet SÅ mye her inne nå..Lea også...nesten alle som skriver fødselshistorier skriver at lille Mille kom til verden...

Skrevet

Nei,navnet er ikke bra nok med mindre det er 7 eller færre som heter det i landet... Dumme tvøtte! Om alle skulle kalle barna sine Gina Nicole Andrea eller Leander Theodor så hadde det faen meg blitt slitsomt! Er gla det fortsatt finnes noen som ikke MÅ kalle barna sine 2-4 navn jeg ass..

Skrevet

Ja ja, la folk kalle barna sine hva enn de vil - uansett hvor "in" eller ikke det skal være. Kan ikke la seg irritere over sånne småting. Selv ser jeg at dere har ramset opp begge navna på det jeg skal kalle mine barn - Leah og Theo :)

Skrevet

viste ikke at et navn kunne bli oppbrukt jeg.. hva betyr det, at det er tomt liksom? de som heter det ikke kan hete det for nå har de brukt opp navnet..

så latterlig..

selv om mange får navnet nå betyr det ikke at det er så vanvittig mange som heter det fordet.. selv om alle som heter Harald fikk det navnet for 40-50 år siden er det liksom ikke oppbrukt lenger fordi unger får det navnet sjeldnere idag?

sååå kortsynt da

Skrevet

Dumme dere er...Mille er jo stygt...stakkars barn..

Skrevet

Er ikke Mille kortformen til Camilla, da? Tidligere pleide det bare aa vaere vestkantfruer og andre undertrykte skapninger som het slike navn. Lullen, Mille, etc.. Kommer ikke paa flere i farta.

Skrevet

Dette blir itt for dumt, spør du meg. Vi har i følge navnetoppen funnet et relativt "populært" navn til babyen vår, men det er ingen vi kjenner eller har hørt om her vi bor eller i omegn som heter det eller sal kalle babyene sine det. Da er det vel et fett hvor vanlig det er da? Så lenge han ikke kommer i klasse med 10 andre unger som heter det samme? Tror disse "in"-navnene er veldig stedsbetinget, gitt, for jeg kjenner i allefall ikke mange som har valgt navnene som har vært på navnetoppen de siste åra!

Skrevet

"Sv:

NYTT 01:19 18.03.2008

Dumme dere er...Mille er jo stygt...stakkars barn..

Anonym"

Med slike type innlegg, er det ikke rart at det ikke går an å diskutere her inne. For all del, ha sine meninger - men dette er jo diskusjon på lavt nivå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...