lenej :o) Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2008 dritt!!! hele greia: eg å søster ute idag. mamma å pappa barnevakt.. så våkne mini, å dem sitt her å kjefte på ungen! det er faen ikke hannes feil han blir røkka opp av senga bare han laga en lyd jo!!! dem sku jo la han ligge!!! så klage dem eg e dårlig mor for eg er ute jo! faen heller ,dem sa jo vi sku bare kose oss!!! sint sint sint!!!!
lenej :o) Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2008 saatan i helvetes faens dritt faen!!! no e æ så møkke lei, eg skal ta mini med å kjøre hjem imårra. svarte heller, ka faen e skjedd me foreldran mine??? dem er jo fullstendig sprø!!!!
86frøken & lille krapyl Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Dette høres ikke bra ut.. Foreldre oppfører seg ikke alltid helt som vi forventer, men sikker på at det ikke blir bedre når du får sovet på det`?
lenej :o) Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2008 joo... men den minste tegn til suring imårra, så pakke eg sammen å drar hjem! så får dem bare klage på dem ikke ser mini så mye... det er dems egen feil!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå