Gå til innhold

I dag har jeg 2 åring i hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste babyen i hele verden (for mitt vedkommende) fyller hele 2 år i dag. Hun er ikke lenger en sånn bitteliten rosa - men har blitt en egenrådig og bestemt dame, med stor kustus på begge storebrødrene.

Jeg blir litt vemodig av å tenke på at hun også har blitt 'stor' så fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, tiden flyr så fort av sted... årene raser svisj svusj bortevekk før man rekker å snu seg føles det som noen ganger.

Hipp hurra for store rosa jenta di :D

Tenker hun er ei flott bursdagsjente i dag!

Skrevet

Gratulerer med dagen til minstejenta di! Det er rart at de blir så fort store og morsomt hvordan de små får bestemme over de som er større :-D

Skrevet

Gratulerer med dagen!

To år går fort, det er helt sant - og de kommende årene går fort de også. Men selvom det er litt vemodig at tiden går så fort, så har jammen hver alder sin sjarm!

Og toåringene er kanskje de herligste, syns jeg - alt er nytt, spennende og morsomt. De filtrerer ingen følelser, alt slippes gjennom sensuren! De er nysgjerrige, glade, tøysete og rampete!

Alle burde egentlig ha en toåring i hus c",)

Skrevet

Å så stas med 2-åring!!!

Signerer Reveenka på at alle skulle hatt en av dem i hus:-)

Det er supergøy og hele verden er åpen!

Her er det få dager igjen til det er vår tur:-)

Ha en fortsatt super dag!

Skrevet

Ja, det er kjempestas med 2 åring! :-) Hun har en liten storebror på 3 år - så jeg hadde 2 åring i hele fjor også. Gøy å se hvor ulike 2 åringer de er.

Dagen ble veldig bra for en liten pike med hoste og feber - akkurat passelig med feiring og pakkenelliker.

Tusen takk for gratulasjonene alle sammen!

Skrevet

Litt sent ute her, men GRATTIS med overstått bursdag til den store jenta og mammaen hennes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...