Sjokoladekaka Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 Eg noterer:) Må ha fleire:) Er så dårlig på å huske titlar sjølv:)
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 kommer jo an på hva slags type film du liker =) the departed så jeg her om dagen, den var sinnsykt bra
Sjokoladekaka Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2008 likar forskjellige filmar, klarer ikkje å sette dei i kategoriar:) Men der må vere handling...hehe:) trur eg har høyrt om den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå