Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #51 Skrevet 15. mars 2008 Jeg må vel melde meg på et nytt norsk-kurs igjen så jeg lærer forskjellene:-)
SinSin Skrevet 15. mars 2008 #52 Skrevet 15. mars 2008 Tro meg ...du lærer ikke dette på et vanlig norsk kurs....(med mindre du får meg som lærer, men det er jo utelukket...eller rettere sagt jeg er utelukket...stengt eller hva du du kalle det vil...hehhhehe)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #53 Skrevet 15. mars 2008 nå er jeg faktisk ganske så sikker på at jeg sitter inne med ganske mange ord som lett blir litt misforstått her inne:-) Tror nok den læreren skule fått noe å bryene seg på ja:-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #54 Skrevet 15. mars 2008 Våken.... Og kan være en drittkjerring ja..
SinSin Skrevet 15. mars 2008 #58 Skrevet 15. mars 2008 Ja er faktisk litt enig med deg der..ditt språkbuk kunne jo sendt folk rett tilbake til fordums nervesanatorier av ymse kvaliteter...det positive i det er jo at du henvender deg ganske direkte til enkelte folkegrupper og jeg for min del har jo selvsagt aldri vært i tvil om addresseringen....men du...kalkunfitter??????? fortsetter du sånn, ender jeg opp som vegetarianer...håper for guds skyld du ikke begynner samme raseringen av grønnsaker...(klamre klamre...)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #59 Skrevet 15. mars 2008 der prater vi samme språket ja:-) trodde de fleste sov nå:-) men har ikke fått kartlagt om du er drittkjærring eller noe annet her inne:-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #61 Skrevet 15. mars 2008 Åhhh tenkte du på ulike varianter av de berømte økologisk dyrkede vegetardildoene vi har pratet om her tidligere:-) hehe... til og med jeg har sluttet å spise kalkun og kylling.... så det går ut over meg selv også:-)
SinSin Skrevet 15. mars 2008 #62 Skrevet 15. mars 2008 Ja gjorde egentlig det..På tide at du måtte ofre noe du og (annet enn det du har i kjeften til enhver tid)..ikke for å være skadefro altså.. eller det vet du jo at jeg er, men har du fått mye kjeft siden sist eller har moderator klart å temme deg...og hvorfor har du hemmelige definisjonsmøter med henne?????????????????????????? (nå glemmer jeg sikkert noen spørsmålstegn, men de kommer i neste innlegg)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #64 Skrevet 15. mars 2008 hehe. det går ikke an å temme meg vennen:-) min mildhet skyldes vel at kalkunfit.... ikke har vært her i det siste:-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #66 Skrevet 15. mars 2008 næhhh.. du er jo en av de nypilla kalkunfit.... vi har her inne:-) god natta:)
SinSin Skrevet 15. mars 2008 #67 Skrevet 15. mars 2008 takk for det din griseslamp..og æsj...du vet å sette folk på slankekur...nå mistet jeg all matlyst!!...Nattinatt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå