jordbær mathilda Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Vi reiser på hytta. Frem til onsdag er vi alene, onsdag ettermiddag kommer ett vennepar med barn på besøk. Vi blir da 4 voksene og 7 barn!! Dagene tilbringes med bortoverski og en dag i alpinbakken. Masse god mat og gode samtaler. Påskeaften er det den stooore påskeegg jakten. Vi voksene har lagd et "skattekart" og barna leter med stor spenning;)) Dette gjør vi nå for 5 året, og vi gleder oss alle sammen!
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Min familie går til kirken, og jeg blir med på påskedag. Gutta også, og det er igrunnen fint å delta i noe som betyr så mye for mine foreldre. Ellers så er vi på hytta, og har mange tradisjoner knyttet til mat, egg dekor/marmorering/mat, vi har eggejakt (tradisjon fra min amerikanske familie), har et familiemysterie som pappa skriver og vi andre må løse (live rollespill), og vi inviterer familie og venner til skidag på hytta. Er vi hjemme i Bergen blir det grilling i vannkanten med venner, eggejakt og museum/galleri/konsert gåing.
trompetisten Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Gå på ski og slikke sol Grille pølser, kald pils og kvikk-lunsj. Ellers har vi ikke noen tradisjoner. Liker ikke lam/sau, så vi har ikke noen mattradisjoner. Unga får påskeegg da, men litt leker og godteri oppi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå