nick_342104 Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Hei. Har så lyst på en softshelljakke men har ikke råd til en veldig dyr en(prøver å spare til sydentur for hele familien) Er det noen som vet hvor jeg kan få i en sånn? Bor i Tromsø men kan også bestille over nettet om det er bedre.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Har en rimelig en fra Skogstad, i alle fall billigere enn den jeg har fra Nike. Den fungerer nesten like godt, bortsett fra til jogging.
esmase Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Vero Moda har til 700.- Knallblå ensfarget,sort ensfarget,blå m/sort,og sort m/blå. Helt greie jakker. De selger de blå til 300.- nå på Kanebogen i Harstad.Du kunne kanskje ringt dit,så sender de sikkert?
trompetisten Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Europris har/hadde slike jakker til halve prisen i forhold til sportsforretninger her tidligere i vinter i alle fall. Ganske fine farger også. Venninne som har kjøpt der. Hvis det finnes i Tromsø da.. Ellers vet jeg ikke. Mulig det snart blir salg på fjorårets modeller?
Guttemamman:-) Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 stormberg har fine som ikke er så alt for dyre...
Minnie Mom Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 http://www.xxl.no/xxl_templates/Sok.aspx?id=129&quicksearchquery=softshell Sjekket bare her, men du kan jo sjekke andre sportsbutikker også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå