Gå til innhold

Ang strekkmerker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slapp unna strekkmerker da jeg var gravid sist...er det da liten sjanse for at jeg får det når jeg blir gravid med nummer 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

umulig og svare på .................................................................................................................................................

Skrevet

fikk strekk merke jeg heller selv om jeg gikk opp 28kilo ;))

Skrevet

ja da:)

jeg har fem sv bak meg å ingen strekkmerker! hvordan er din mor? de sier at man skysser på sine mødre.

min mor har heller ingen.

men ikke vet jeg!

Skrevet

Stor sjanse for det ja...hvis du gikk til termin i hvertfall...har med arv og hudtype...jeg har fått strekkmerker, men det fik min mor også..

heldig gris!!

Skrevet

fikk IKKE strekkmerke jeg selv om jeg gikk opp 28kilo ;))

Skrevet

Hmm, jeg haddeingen forrige gang og håper jeg ikke får noen nå heller.

Min mor har ingen i alle fall..

Vi får krysse fingrene og håpe på det beste..

Skrevet

Hverken min mormor (som fikk tre barn) eller min mor (som fikk to) har strekkmerker, men jeg fikk ca. fire tusen i første svangerskap....

Fikk ingen i andre da, men da hadde jeg jo allerede de fire tusen fra det første:-/

Sukk.

Skrevet

Mamma har ikke strekkmerker etter 2 svangerskap...

Jeg gikk 9 dager over termin..

Kanskje jeg er så heldig at jeg slipper unna neste gang også da!!

Bra jeg har flaks når det gjelder noe jeg også he he:-)

Skrevet

Jeg fikk ingen i første svangerskap, men fødte i uke 37 da...

Har fått noen strekkmerker denne gang dessverre, trodde jeg skulle slippe unna, men neida..! Begynte å få strekkmerker rundt uke 35, nå har jeg 11 dager igjen til termin og vemmes av å se magen min... kommer jo flere hele tida, og de er ganske mørke også..

Gått opp 10 kg bare også..og smurt meg hver dag siden starten av svangerskapet..Blæh..

Skrevet

fekk det med nr 1 men ikkje med nr2:) Gjekk overtid med nr 1 og ikkje med nr 2, så kanskje det har betydning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...