Plutseliten :) Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 synes jeg virker som en utrolig positiv og engasjert dame Jeg ser på norske talenter...og hun har en iver som er smittende,og nesten alltid oppmuntrende kommentarer, Blir i godt humør av sånne mennesker jeg )
Karomamma Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Det synes jeg også!! Jeg har faktisk såvidt snakket med henne ved to anledninger og hun er ei likandes dame sånn ved første inntrykk. Veldig rett fram og hjertelig Glemte å ta opp Norske Talenter, fader heller. Datteren til en kollega skulle være med på cheerleading... Det kommer kanskje i reprise?
Reveenka Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Henne liker jeg også! Syns særlig Blitsabeth er bra, er det ikke det hun heter i "UHU" ?
Plutseliten :) Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2008 Reprise....TV 2 søndag kl. 15:30
Karomamma Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 He he, Mia spiller Berit Smerit Perit i UHU... Det er "må se film" hjemme hos oss. Ingen over og ingen ved siden. Tegnefilmer er uuuuuuut! Vi kan høre, vi kan lukte, vi kan ...., vi kan smake. spøkelser eeeeer som mennesker Men vi er usynlig' uten laken. Traalalalala...
Reveenka Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Du har selvsagt rett; Berit Smerit er det jo hun heter! Jeg pleier å synge høyest av alle ungene når den sangen kommer c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Jeg liker også Mia Gundersen godt! Hun fremstår som en ydmyk og reflektert menneske, samtidig som hun er utrolig flott og feminin:-) Hun virker som om hun har valgt den positive tankegang istedetfor bitterheten av all den jantelov hun er utsatt for i livet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå