Karomamma Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 De morsomme programmene er ferdig på TV for kvelden. Vi er fortsatt gode og mette etter middag. Lillemor sover søtt, sliten etter en hektisk barnehageuke. Vi har kanskje drukket et glass vin hver, men det er ganske gjelden for tiden. Karopappa sovnet på sofaen under Senkveld mens jeg surfer på nettet og spiser smågodt. Jeg prøver å snakke til far for å få ham til å gå og legge seg, men han reagerer ikke. Jeg henter mer Pepsi Max og litt potetgull. Og sånn går no dagan'
Plutseliten :) Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Og jeg er overtrøtt..haha..og bare jeg som synes det er moro Dattern syntes bare jeg var teit og barnslig da jeg prøvde å være morsom da jeg braste inn på rommet hennes før i kveld der hun hadde besøk av noen venner. Samboer ser bare rart på meg...går ut å røyker...og ser rart på meg igjen,og nå forsvant han jaggu i dusjen. Skikkelig lakenskrekk og tenker at jeg orker en natt til våken.Snakk om å være pessimist...hihi..det er jo en mulighet for at ørebabyen min sover!!! Men det er så ufattelig deilig å ha det stille og rolig,har liksom sutring og gråting langt inni margen. Og så har vi fått barnehageplass idag.....jeg burde juble men....det ble ikke sånn,og vi må kontakte barnehagekontoret på mandag Nå skal jeg ut å sjekke værforholdene...finne en cola og påskegodtet )
Karomamma Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 He he, tenåringsmamma med lakenskrekk på morsomturné er ikke å spøke med Hvordan er været på vestkanten. På verandaen vår var det litt kaldt nettopp. Men godt altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå