Gå til innhold

er dette mye eller lite ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått ned 11kilo siden oktober, men det synest ikke..mangler fortsatt 10kilo til ... !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvor du starta det;)

Gikk du opp 21 med Mathea?

I såfall, du kommer til å gå ned mer, men mulig kroppen trenger noen reserver litt til siden du fremdeles ammer vettu:)

Skrevet

10 kg på 5 mnd er bra. Det er best å gå ned sakte med sikkert, for da får kroppen tilpasset seg. Ikke vær utålmodig. Da har du letter for å bli jojoslanker. :) Flink du har vært.

Skrevet

ja gikk opp mye ja ... håper du har rett :)

Hvordan går det med magen snuppa ;))

Skrevet

Jeg gikk opp 26 sist og innen Embla var 10 mnd var jeg 2 kg lettere enn før jeg ble gravid. Amming er herlig slankekur! Hehe

Magen er stor og fin;)

Skrevet

hehe..skjønner hva du mener..! Går i joggebukser her om dagen også ..:) men må har jeg gått så mange turer at jeg har fått slimpose betennelse så må være i ro .. :(

Gidder liksom ikke og bruke alt for mange penger på nye olabukser da jeg har skapet fult...!

Flink du er :)

Skrevet

samme her .. bruker noen av buksene jeg også enda ... :) de er jo så behaglige.. har kjøpt en Jeans på H&M men er blitt stor som du sier så da gidder ikke jeg heller og bruke penger på nye..får merker at de jeg har passer om 5-8kilo ... så fyyy til sjokolade ... hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...