Verdens tøffeste mamma Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Kom igår. Idag fikk hun feber. På kvelden... 38,7.. Spiser og drikker og er blid som ei sol. Aktiv og leker... Hva kan dette være?? All hjelp mottas med takk!! :-)
Anne-B. Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Vannkopper? Har hun vondt i halsen og har hoven tunge med "prikker?" Da kan det være skarlagensfeber. Her var det veldig opp og ned med formen.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 Ikke blitt væskede blemmer enda og hun fikk det igår... Virker kke som hun har vodt i halsen. Spiser og drikker.. Ingen hoven tunge..
Guttemamman:-) Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Det første jeg tenkte på var den fjerde barnesykdommen, men da kommer vel feberen først og utslettet et par dager etterpå hvis jeg ikke husker feil...
Verdens tøffeste mamma Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 Det stemmer for den har hun allerede hatt.. Da var hun under året. H Hun blir to i mai...
Verdens tøffeste mamma Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2008 Ingen andre som tror de kan vite?? Liker ikke dette...
Tante Sofie # Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Jeg tar alltid den glass-testen på barnas prikker. Trykk ett glass mot prikkene, forsvinner de mens du holder glasset mot dem, er det ikke hjernehinnebetennelse. er de fortsatt synlige, kontakter du legevakten. Vet ikke om det er en holdbar test, men er nå dette jeg har hørt. Kan jo være en allergisk reaksjon på noe og....hva med å bare ta en telefon til legevakten og høre hva de har å si?
Tante Sofie # Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Jeg mener IKKE at hun har hjernehinnebetennelse, da er man nok meget syk, og hun høres jo ut til å være i fin form ellers, var bare det at jeg alltid tester for sikkerhets skyld! Håper prikkene snart er borte:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå