mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 altså jeg er alene med 5 små, å kunne tenkt meg en liten ferietur med barna til sommeren. vet alenemødre har fått dekket ferien av kommunen o.l, tror dere det er mulighet for at jeg kan få dekket en tur? snakker ikke om syden/utlandet nei.. aldri om jeg har mulighet enda (er i permisjon med jenta enda) skal høre med kommunen da, men lurte bare på om noen av dere har erfaring rundt dette:)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 du kan snakke med BV eller sosialkontoret. Eg har fått dekt litt inn i mellom, ikkje luksus, men småting av ferie:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 snakk med helsestasjonen. de prøvde i hvert fall og prakke på meg en gratis ferie i fjord når de fant ut at jeg og småen ikke skulle noe
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2008 tusen takk for svar:)) hehe,trenger ingen luksus ferie nei. bare komme oss bort litt å få litt kvalitetstid sammen uten alt stresset å maset rundt oss:)
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Kan dette vera noko for deg? http://www.rodekors.no/Vart_arbeid/barn_og_unge/Ferie_for_alle/ Alle har godt av ferie, både store og små. :-)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Frelsesarmeen har også ferie for vanskeligstillte.. Vi var på den i fjor og det var sååååå digg!!! Var på Jeløy og det var en veldig fin uke (5 dager). Råder deg til å ta kontakt med de og høre... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå