prebs Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Jeg kan ramse opp noen jeg liker godt: Kristin Johanne Eline Hedvig Anna Pernille Synne Ingvild Ingeborg Oline Marie Maria Selma Thale Ellida Nicoline Sigurd Håkon Lars Olav Jacob Eirik Jørgen Peder Erik Magnus Marius Ludvig Hallvard
januarsurprise Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Hei. Her er et sammendrag av de navnene jeg har foreslått på navnedebatten i et par forskjellige innleg...: Jentenavn: Molly Elvira Mali Mila Lotte Milla Tilde Elise Iselin Andrea Selma Meline Aurora Emma Siren Lilly Louise Maya Noelle Guttenavn: Leon Miles Theo Noah Scott Noel Ted Max Julian Hva slags type navn liker dere da? Det er jo så forskjellig Lykke til
petra berta petrusen Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2008 Takk , flere som har forslag?
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Her kommer noen fra meg: Jente: Vlja Tilda Fredrikke Henrikke Milla Luna Nmi Ofelia Thia Mira Iben Gutt: Teo Max Felix Kasper Milo Noah Bendik Linus Liker nok litt spesielle navn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå