♥ DAME Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 http://foreverfriendsbridal.com/catalog/popup_image.php?pID=69
juddellihuddelli Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Synes den er nydelig. Elegant og lekker:)
Arb.ledig husmor Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Eg like ikkje armer på kjoler, men ellers va den kjempefin!
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Jeg liker den kjempegodt, men synes den "krever" en del av brudens personlighet. En må nesten være kunstnerisk og alternativ for å kle den, tror jeg. Jeg som alfabetiserer alt jeg kommer over, alltid har håret i hestehale og handler klær på H&M, kunne aldri "pulled off" en sånn kjole. Men den som gjør det er heldig! =)
*Rutletutt* Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Den var flott - ikke min type kjole, men flott likevel:o) Litt utenom det vanlige;o)
Vannmann35 Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Dette var en spesiell og stilig kjole! Tror den særlig vil kle en kvinne med litt former da draperingene i midjen gir superslank midje, samt at ermene på den vil skjule litt kraftige armer. Kler selvsagt en slank person også, men er du så slank som hun på bildet så kan kler du stort sett alt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå