Lille Luna Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Er det vanlig at babyen har rolige dager hvor man nesten ikke kjenner noe? Jeg har nesten ikke kjent liv i det hele tatt idag, jeg er i uke 23...er det grunn til bekymring tror dere, eller er det bare slik det er?
sorlandet Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Tror nok bare det er sånn det er. husk at babyen snur seg mye ennå, og den kan ligge og sparke "innover" - noe som ikke merkes så godt. Har det akkurat på samme måte. Er i uke 21 idag.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 trur det er helt vanlig, husk at så tidlig i svangerskapet har babyen fremdeles en god del plass, så den kan ligge og små sparke, uten at vi marker noe! jeg kjente mye liv i uke 21 og 22(svakt da men)23 og litt av 24 kjente jeg nesten ingen ting,(bare veldig smått innimellom) og slutten av uke 24, og nå 25, er det så mye liv at du vil ikke tro det... og han har det spessielt gøy med og leke at urinblæra mi er en trampoline, ehhe!! jeg vil tru han bare lå innover i uke 23-24.... så lenge du kjenner litt, så tvile rjeg på at du treger og bekymre deg;)
Rorrimamma Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 hei! jeg er også i uke 23. begynte å kjenne masse spark i uke 18, så i slutten av uke 19 + noen dager var det VELDIG rolig. nå kjenner jeg masse liv, men faktisk igår og idag har det vært veldig rolig. har lest det er normalt hvordan går d ellers med deg som er like langt? gleder deg til å være høygravid i sommer? hehe... vi fikk oss bil idag for første gang! kjøpt bilsete
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Var hos jordmor tidligere i dag (igår blir vel riktigst), og hun sa at det er helt normalt å ikke kjenne spark hver dag før etter uke 26. Så du kan nok slappe heelt av=)
Lille Luna Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2008 Tusen takk for alle svar! Det roet meg ned:-) Til "Termin i juli": Jeg gleder meg veldig til å bli høygravid, men for en gangs skyld så håper jeg at det ikke blir tropesommer i Oslo iår..;-) Men jeg håper på fint vær, slik at jeg skal sitte ute og amme:-) Jeg har bekkenløsning, så livet går litt saktere enn det pleier. Men det er nok bare en fin øvelse i tålmodighet;-) Hvordan går det med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå