Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Før jeg fikk mage trodd jeg at magen skulle bli en hard kul, men slik er d altså ikke i mitt tilfelle... hadde litt på magen før jeg ble gravid men ikke mye, virker som dette har lagt seg nederst "under" navlen.. noe jeg kan klemme tak i... men ovenfor er den veldig hard da, dette er noe som plager meg veldig. tørr nesten ikke vise frem magen min.... Er det bare min mage som er slik. eller kan jeg roe meg ned ettersom det er flere? kanskje den blir hardere lenger ned om noen uker ettersom lillegutt fortsatt vokser? åhh... dette er hat...
OhMyGod!!! Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 jepp, er mykere under enn over ja, hadde litt godsaker på magen fra før
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jeg hadde ikke så mye på magen før jeg ble gravid, men min er alikevel mykere nederst enn øverst.
hanalb Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Min mage er helt hard øverst, mens nederst under navlen har jeg god plass.. :-)
maiprinsen Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 samme her, hard øverst og "mjuk" nederst. Men kommer litt an på hvor småen ligger også. :-D
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 slik er den her også... knall hard på toppen å myk nede..... det er fordi babyen ligger med hode ned.... da ryggen og rompa er oppe og skuldrene og hode er nede..... )
Taziah Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 takk for svar dere.. da er jeg ikke alene da... ikke at det skal være et problem, men alltid hatt en problem med magen min!! gutten min ligger med hodet ned, kanskje derfor den er mykere nederst da?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Jeg hadde litt på magen da jeg ble gravid, bla fra sist graviditet hehe. Kjenner dette selv om magen har blitt stor. Men nå er jeg bare i beg. av 3. trimester da så det kan jo strammes til mot slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå