Monimamsen & Gullet - 07.03.08 Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Hei og god kveld, jenter ;o) Jeg har en liten gutt på 4 1/2 uke. Nå har det seg slik at han om kvelden og natta (mest om natta) driver og lager sånne rare trykke/stønnelyder!!! Noen ganger mer enn andre ganger... Noen her som har opplevd noe lignende eller det samme, som vet hva eller hvorfor han gjør dette? Blir litt redd da, for at det er noe galt Det er slik at jeg sliter med å sove når han setter i gang med dette.... Hjelp - hva kan dette være?? Jeg blir kjempe glad for alle svar jeg får ;o) Klemz fra:
katlinka Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Tror ikke du skal bekymre deg - babyer grynter, og det gjør forsåvidt vi også i blant når vi sover Når tulla var baby knirket hun også mye.. hehe..
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 De knitrer og grynter og stønner og sukker sånn i den alderen at man ville blitt gal om man skulel bekymre seg for alle de rare lydene hehe Ta det med ro og se påd et som en koselyd du. Om det hadde vært noe som plaget han så hadde han nok skreket ut tenker jeg
enik<3M06&L08<3 Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 enig med de andre her:) ta det med ro... og vend deg til rare og irriterende lyder, de bare er sann,,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå