Gå til innhold

Noen her inne som kan hjelpe meg...????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og god kveld, jenter ;o)

Jeg har en liten gutt på 4 1/2 uke. Nå har det seg slik at han om kvelden og natta (mest om natta) driver og lager sånne rare trykke/stønnelyder!!! Noen ganger mer enn andre ganger... Noen her som har opplevd noe lignende eller det samme, som vet hva eller hvorfor han gjør dette? Blir litt redd da, for at det er noe galt :( Det er slik at jeg sliter med å sove når han setter i gang med dette....

Hjelp - hva kan dette være??

Jeg blir kjempe glad for alle svar jeg får ;o)

Klemz fra:

Videoannonse
Annonse
Gjest Adrian blir storebror =)
Skrevet

spør helsesøster... =)

Skrevet

Høres ut som sånn min sønn også gjorde. Jeg fikk beskjed om å pumpe/ klemme ut litt melk før jeg ammet han. Dette fordi det kom så mye melk i starten og han svelget både luft og melk for å klare å svelge unna. Lydene ble borte etter jeg startet med det.

Skrevet

Det skjer jo veldig mye med tarmene og magen de første månedene barna lever. Kanskje han har luft i tarmene, kanskje han prøver å bæsje, kanskje han bare lager lydene fordi han kan, men hvis du føler at det er noe galt er det bedre å ta en prat for mye enn for lite med helsesøster eller noen andre med skikkelig peiling på små barn (fastlege, barnelege?).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...