mimmimor30 Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Jeg vet det høres dumt ut,men jeg er jo redd for nurket! Jeg våkner alltit at jeg ligger på magen og det strammer så...Jeg er no i min 14 uke... Kan noen svare meg på det?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 hehehe:o)..farlig nei,ikke i det hele tatt,du er jo bare i uke 14,kan ikke ha såååå stor mage da,jeg sov på magen til jeg var rundt 30 uker på vei..nå gidder jeg ikke siden magen er i veien(er i uke 39),ikke noe behagelig lenger.. babyen din er jo bitteliten enda så trenger ikke være redd for å skvise han/hun.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Nei, det er absolutt ikke farlig. Det eneste er at det etterhvert kan bli vanskelig å ligge på magen.. Litt "ulendt" terreng.. hehe.. At det strammer er nok bare kynnere, og det er heller ikke farlig. Bare livmora som forbereder seg til den dagen du skal føde.. Litt ubehagelig, men ikke farlig..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Nei, det er ikke farlig. Men vil nok bli ubehagelig når du blir større. Og hvis du merker at ungen plutselig begynner å sprelle noe voldsomt når du ligger på magen, så er det et tegn på at h*n ikke syns det er noe særlig. Sånn tolker jeg det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå