katlinka Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 http://www.kjendis.no/2008/03/14/529752.html Jeg er dessverre så indoktrinert at menn skal være "menn" - og ville hatt store problemer med å være sammen med en mann som bruker 3 timer på å stæsje seg opp.
Sjefsmegga Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 *grøss* Har vært sammen med en bodybuilder som brukte evigheter på å vokse, shave og smøre seg med selftann ( han var LIVREDD for solrynker)...ethvert hårstrå lå perfekt... Og jeg..vel....jeg var hans lille dolledukke som han kledde OG SMINKA OPP!!! Jeg tuller, ikke han SMINKA meg altså!! Og ordna meg på håret..smurte meg inn og stelte og stulte så jeg skulle se "perfekt" ut... Han satte opp treningsprogram osv....vel..en ting skal han ha...jeg så JÆVLIG bra ut den tida...men glad jeg kom meg utav det..var ikke noe bra opplegg..
Ducchini Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 tror også jeg hadde slitt litt med det Jeg vil ha en MANN med hår på kassa, litt stæsjing er seff lov, men ikke tre timer...Og det er ikke lov med eyeliner...grrrrøøøss
Mamma´n til A og F Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 En mann trenger ikke ha mye hår på kroppen og lukte svette for å være mann. Kan gjerne være opptatt av av litt stæsj, men bør ikke bruke laaang tid forann speilet, syns det er usexy.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 NEI, hadde aldri kunnet vært sammen med en fyr som var penere enn meg og brukte lenger tid på badet og foran speilet enn hva jeg gjør selv Min kjære kler seg fint og steller seg, men han napper ikke bryn og bruker brunkrem, smører seg med selvbruning hver dag osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå