Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en Pretty Boy?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*grøss* Har vært sammen med en bodybuilder som brukte evigheter på å vokse, shave og smøre seg med selftann ( han var LIVREDD for solrynker)...ethvert hårstrå lå perfekt... Og jeg..vel....jeg var hans lille dolledukke som han kledde OG SMINKA OPP!!! Jeg tuller, ikke han SMINKA meg altså!! Og ordna meg på håret..smurte meg inn og stelte og stulte så jeg skulle se "perfekt" ut... Han satte opp treningsprogram osv....vel..en ting skal han ha...jeg så JÆVLIG bra ut den tida...men glad jeg kom meg utav det..var ikke noe bra opplegg..

Skrevet

tror også jeg hadde slitt litt med det

Jeg vil ha en MANN med hår på kassa, litt stæsjing er seff lov, men ikke tre timer...Og det er ikke lov med eyeliner...grrrrøøøss

Skrevet

En mann trenger ikke ha mye hår på kroppen og lukte svette for å være mann. Kan gjerne være opptatt av av litt stæsj, men bør ikke bruke laaang tid forann speilet, syns det er usexy.

Skrevet

NEI, hadde aldri kunnet vært sammen med en fyr som var penere enn meg og brukte lenger tid på badet og foran speilet enn hva jeg gjør selv :)

Min kjære kler seg fint og steller seg, men han napper ikke bryn og bruker brunkrem, smører seg med selvbruning hver dag osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...