Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir bare så sinnsykt irritert over at hvergang mini skal sove over hos besteforeldrene sine så må alltid søskenbarnet også være der, med engang søsteren min hørte at mini skulle til mine foreldre så ringte minste hos henne somer 11 til mine foreldre om at hun kjedet seg, dermed så kommer hun også ditt. (mini våres er 4). Vi mistenker at niesa mi har en skade/sykdom som vi ikke skal få vite, har en del tegn/symptomer på ADHD. Har til og med blitt spurt om det av utenforstående som vet hvem barnet er.(er bla annet uønsket hos klassevenniner pga stjeling)Foreldre har også avslått hjelp ifra ppt.

Synes veldig synd på jenta, skulle gjerne hjulpet henne, men vi får som sagt ikke vite om det er noe galt, men samtidig så blir jeg fortvilet over at alltid våres datter blir satt i skyggen når søskenbarnet er i nærheten.

Beklager, ble litt rotete dette, men det var ikke lett å få satt ord på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med foreldrene dine om dette?

Hva med å lage en avtale med dem om at neste besøket er det bare hun som skal være der? Uansett om søskenbarnet ringer og kjeder seg aldri så mye ...

Det må gå an å være såpass ærlige at dere sier at hun har fortjent litt alenetid med besteforeldrene sine :-)

Håper snuppa deres får bestisene for seg selv en gang i blant og at søskenbarnet får hjelp med hva det enn er hun sliter med.

Skrevet

Har prøvd å snakke med både foreldrene mine og min søster med mann, men alt som ikke er etter boken og perfekt det tier de om, bla allergi finnes ikke, det er bare noe legen skriver visst han ikke finner noe annet.

Er ikke så lett ser du føler vi snakker til en vegg, håper det blir litt bedre snart for dette slitter veldigt på oss, særlig siden vi har kun min famile i nærheten, svigerfamilien bor 35mil unna så de ser vi ikke så veldig ofte, søskene til sambo har ikke vært hos oss på over 3 år, dest samme med sivgermor, svigerfar er der ca 2-3 ganger i året.

Føler oss til tider veldig alene

Skrevet

Uff så trist!

Familien din skulle vært her i verste vår-blomstringa skjønner jeg. Da skulle de sett at allergi ikke er noe legene finner på.

Eller ... det er sikkert det at gubben får en av-og-på-forkjølelse når diverse ting har pollenspredning. Eller at han får influensa av å ta på hunder ;-)

Skjønner dere har forsøkt det meste. Og den eneste muligheten jeg ser for at datteren deres skal få tid alene med besteforeldrene er vel da at dere inviterer dem hjem til dere. Det blir da ikke overnatting, men kanskje bedre enn ingenting?

Skrevet

Har innvitert dem en del ganger ja, så da er hun helt i hundre over at de er hos oss, bor 3 km borte, men de må inniteres for at de skal komme.

Det som er så sykt er at svogeren mon som sa det med allergien er veldig alergisk mot timotei, men skal ikke bruke medisiner, men bruker et tonn med metholatumsalve rundt nesen hele tiden. forstå det den som vil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...