Gå til innhold

7 mnd..hvor mye amming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leah har ikke tid til pupp lenger..Det virker som jeg begynner å få lite melk. Ammer om natta eller tidlig morgen, prøver å amme før hun får grøt/brødskive men hun skal se på absolutt alt rundt og jeg lykkes kun med amming hvis hun og jeg er helt alene og det ikke skjer noe rundt oss. I tillegg så pumper jeg hver kveld og gir henne litt velling før hun skal sove. Har planer om å droppe det når hun er ca 8 mnd, for nå liker hun grøt så da kan hun få det i stede. Men da er jeg redd det blir helt fritt for melk, hadde jo lyst til å amme i alle fall morgen og kveld til hun er 1 år. Hvor mye mme skal hun i så fall få da? Tar i mot alt av råd og erfaringer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mina er også 7 mnd, hn hadde en periode for en mnd siden da nektet hun pupp om vi ikke lå inne på et mørkt rom uten forstyrrelser. Dette gikk over og nå pupper hun stort sett greit. hun får morgen, ca 2 ganger om dagen, kveld og 1 gang om natten.

Skrevet

Ok, kanskje det bare er en periode da:) Håper det, hadde vært greit å slippe mme når det har gått så greit med ammingen til nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...