Gå til innhold

Pynter dere til påske?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikser ikke gult og kyllinger jeg,så her blir det ikke påske hus.

Kan jo ikke bytte ut alt av lys osv.Også matcher det ikke med di andre fargene jeg har i huset hehehehehe.

nei,påske pynter jeg ikke til;)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke påskepynt, men har vært på Plantasjen i dag og kjøpt mange gule tulipaner og noen gule potteplanter. Har i tillegg kjøpt noen lysegrønne telys så nå er det vår (påske) i stua....

Skrevet

Sambo pleier å si at hvis man går så langt som til å skifte til påskegardiner, da er man skikkelig gamlis, og det holder jeg i grunn med han i. He, he...

Skrevet

Nja, noen gule duger og noen kyllinger jeg har kjøpt for flere år tilbake kommer ofte fram.... That's it. Men det er litt nye farger i år, fine figurer å sånt, kanskje jeg skal ut å shoppe litt?

Finnes det påskegardiner altså? Hehe...

Skrevet

Jada! Mamma har det... ;o)

Skrevet

Pynter litt, men det er noen gule lys, servietter og litt kyllinger på bordet. Ellers så har mini laget litt i barnehagen.

Skrevet

I år har jeg pyntet for første gang.

Kjøpte noen gule duker og lys.

Pyntet i dag, da kom snuppa hjem fra barnehagen med pynten hun hadde laget det....så koselig atte.

Skrevet

Ja, skal pynte litt i løpet av helga:) Må jo ha litt kyllinger og gult når det er påske:) Å så får jeg påskeegg hos mamma :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...