Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Fikser ikke gult og kyllinger jeg,så her blir det ikke påske hus. Kan jo ikke bytte ut alt av lys osv.Også matcher det ikke med di andre fargene jeg har i huset hehehehehe. nei,påske pynter jeg ikke til;)
Fire småtroll Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Har ikke påskepynt, men har vært på Plantasjen i dag og kjøpt mange gule tulipaner og noen gule potteplanter. Har i tillegg kjøpt noen lysegrønne telys så nå er det vår (påske) i stua....
*bolla pinnsvin* Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Sambo pleier å si at hvis man går så langt som til å skifte til påskegardiner, da er man skikkelig gamlis, og det holder jeg i grunn med han i. He, he...
·۰•●Neva & Katinka●•۰· Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Nja, noen gule duger og noen kyllinger jeg har kjøpt for flere år tilbake kommer ofte fram.... That's it. Men det er litt nye farger i år, fine figurer å sånt, kanskje jeg skal ut å shoppe litt? Finnes det påskegardiner altså? Hehe...
sol2002 Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Pynter litt, men det er noen gule lys, servietter og litt kyllinger på bordet. Ellers så har mini laget litt i barnehagen.
Mayken Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 I år har jeg pyntet for første gang. Kjøpte noen gule duker og lys. Pyntet i dag, da kom snuppa hjem fra barnehagen med pynten hun hadde laget det....så koselig atte.
Mammapudding Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Ja, skal pynte litt i løpet av helga:) Må jo ha litt kyllinger og gult når det er påske:) Å så får jeg påskeegg hos mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå