håpet omden lille... Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Er i første pp med bruken av CB fertilitets monitoren, og er i dag på dag 13 uten at det har vært noe tegn til LH-stignin eller max fertilitet. Har en syklus på 30 - 32 dager, så det jeg lurer på er når i syklusen eller på hvilken dag i syklusen fikk dere max fertilitet? Jeg har litt for store forhåpninger til monitoren, og vil helst ikke bli skuffet:(
vi3blir4 Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Jeg er også i første pp med monitoren, og fikk høy fertilitet på dag 7, 8, 9, 10, og max fertilitet på dag 11 og 12. Har en syklus på 25 - 28 dager. Har alltid hatt problemer med å finne el med vanlig el-tester, så er veldig fornøyd med monitoren så langt! :-)
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har syklus på 30-31 dager og fikk i forrige syklus maks på dag 16 og 17 om jeg husker rett. Med din syklus så ser du nok en økning en av de nærmeste dagene!
LabbogLine Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Hei! Jeg gikk rett fra lav til maks fertilitet på dag 13 og 14 jeg, har sykluser på 28-29 dager ca. Så det kan være det er litt for tidlig enda.Er jo et fåtall av sykluser at vi ikke har el heller da, så det kan jo være det uten at noe er galt fordi:) Eller så skjer det nok noe snart skal du se:)
håpet omden lille... Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2008 Oh takk for svarene jenter, nå ble jeg lettet;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå