Gå til innhold

livmortappen? (ekle detaljer)


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring etter sjekking av den?

har ikke hatt regelmessig sjekk av den denne pp, men torsdag kjente jeg den godt, igår måtte jeg "leite", "veggene" rundt var veldig "oppsvulmende". Noen som har hatt d samme og evt fått en pos graviditetstest? ikm i morgen, tappen virket lukket.

 

sist pp, kjente jeg tappen godt rett før ikm.

 

dere som er gravide nå, sjekker den jo ikke nå, men tenkte før dere ble gravide...

 

 

hilsen en prøver

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke spes erfaring med sjekking av tappen, men kjente ca hver dag siste mnd før jeg ble gravid.

Få dager etter EL var tappen nesten helt borte, kjente at den var liksom skrumpet inn. Skjønte allerede da at noe skjedde, hadde aldri kjent dette før.

Men dagen etter og hver dag fram til IKM var den som før, omtent, ganske hard og litt langt ned. Men fra IKM skrumpet den helt inn igjen. Deretter vet jeg ikke, da jeg ikke vil tafse oppi der når jeg vet at jeg er gravid.

 

Vet ikke om dette var til hjelp, men slik var det iallefall til meg:)

 

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...