AC25 Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 jeg skulle hatt mensen for ei stund siden,men har ikke fått den enda. har tatt gravid-test men er negativ. hva kan det være
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Du behøver ikke være gravid..Men du kan jo være det.. Når skulle du hatt mensen da? Når man går å trooor at man er gravid så kommer gjerne mensen litt seinere enn vanlig;)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 vi vet jo ikke det da.. da må du jo bare vente litt å ta en ny test!
dina84 Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Hellu alle sammen...noen som kan hjelpe meg litt, komme med noen erfaringer her?? Jeg sluttet på pillen min for ca en mnd siden (i første uke av brettet, altså uken etter pille-mens), og var i knallfin form i 2 uker etterpå, merket ingenting. Nå, den siste uken har det begynt å melde seg noen merkelige symptomer...*ramse opp*: - ØMME, struttende brystvorter, og til tider vonde bryst - trøtt, sliten, lite energi (vanligvis en aktiv mosjonist) - god matlyst på ting som vanligvis er nei-mat på hverdager - treg mage!! - oppblåst som et uvær, føler meg "tung" - relativt mye hvit utflod - gråter lett - OG: vekslende kvalme. I kveld satt jeg i sofaen og slappet av med senkveld, plutselig måtte jeg på do og kaste opp. Føler meg relativt fin igjen nå da men. Om jeg skulle være gravid så har det skjedd mellom 15. og 25. feb, for etter det har min samboer og jeg brukt kondom. Jeg testet meg på onsdag, da var morgentesten ufullstendig (kom ikke opp noe i kontrollvinduet), og test på ettermiddag negativ. Hva skjer??? Jeg blir tussete av ikke å vite..har sluttet på p-piller før, aldri vært noen komplikasjoner med det.. noen som har noen erfaringer med å slutte på pillen/teste negativt og likevel være gravid?? Blir glad for svar! klem til alle
1prinsesse+2engler Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Hei Dina84 Tenkte jeg skulle dele min erfaring med deg.... Jeg sluttet med pillen og fikk mensen rett etter dette. Så gikk det ca 14 dager og jeg ble gravid (da altså ved 1. EL etter pilleslutt). Jeg testet neg noen ganger, men fikk første positive svar 13 dager etter EL. De fleste tester (jeg har prøvd hvertfall) vil uansett ikke vise positivt svar før et par dager før man egentlig skal ha mensen. Og husk å test med morgenurin! Den har høyere Hcg-konsentrasjon. Jeg testet meg en ettermiddag og fikk neg svar, morgenen etter var testen positiv. Du har jo mange "symptomer" på graviditet da. Jeg fikk raskt de samme "symptomene" som du beskriver, da jeg ble gravid. Håper du finner ut av det snart da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå