Jenny-penny Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 skal på fest og finnes jo ikke kjoler noe sted.. HJELP!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 hehehehe du gir deg ikke du:) Jeg er helt elendig og aner ikke, men har du sjekket portobello som jeg sa? Det ligger en annen butikk i Moss også som har mye fint.....husker bare ikke hva den heter akkurat nå.
Jenny-penny Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 Jobber hver dag framover og etter jobb orker jeg ikke mer kjøpe-senter:) Kanskje-kanskje jeg rekker en dag i påsken! Klem
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Skjønner så utrolig godt hva du mener. Eneste gangen jeg får handlet er hvis jeg er i banken på morgenen hehehe for butikken ligger rett ved siden av og åpner kl. 09.00 faktisk:) Har du sjekket confident?
Jenny-penny Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 Ja, masse fint, men litt for pyntet igjen. Skal ikke være lett vettu... hihi
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 hihihi nei ikke sant. Tror av en eller annen grunn at du ville likt det de har på portobello. De ligger ikke inne på senteret, men i gågaten, rett ved siden av DnB Nor.
sarahrara Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Har du sjekket ellos.no eller sparkjøp på nettet? Der er det alt fra enkle billige kjoler til litt dyrere mer pyntete kjoler og både til små snertne damer, til store størrelser ........ Virker som de har noe for enhver smak.....?
sarahrara Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Her er link til endel kjoler i ellos iallefall... http://www.ellos.no/ListPage/Category.aspx?CategoryId=23235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå