Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 noen som har erfaring etter sjekking av den? har ikke hatt regelmessig sjekk av den denne pp, men torsdag kjente jeg den godt, igår måtte jeg "leite", "veggene" rundt var veldig "oppsvulmende". Noen som har hatt d samme og evt fått en pos graviditetstest? ikm i morgen, tappen virket lukket. sist pp, kjente jeg tappen godt rett før ikm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå