ScaryMama Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Var først hos frisøren og fikk den beste frisyren og fargen jeg har noen gang hatt! Så skulle jeg handle sminke på parfymeriet, viste seg at den hadde akkurat stengt, men jenta sa jeg skulle få lov til å handle likevel (åpnet kassen på nytt og greier). Skulle kjøpe tre ting, men det viste seg at de hadde ikke fler igjen av den dyreste tingen jeg skulle ha, så jeg fikk den ubrukte testeren gratis! Juhuu!!! Deilig ass...
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Shopoholiker:p Hehe.. Du er med andre ord ekstrra rålekker når dere kommer i morgen?!
ifie Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Det var ikke tilfeldigvis sol og deilig tempratur ute og uthvilt etter en god natt?
ScaryMama Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2008 Ikke utvilt, men fire kopper kaffe hos frisøren fikset det problemet;) Mulig det var fint vær, men jeg var hos frisøren fra halv tolv til fem, så jeg vet ikke så mye om det egentlig...
ScaryMama Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 Jepp:) Merkelig hvor mye håret gjør med humøret asså...
ifie Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Vel, det holder jo det og! Hørtes absolutt ut som en deilig dag, ja!
ScaryMama Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2008 Jepp:) Moro å sladre hos frisøren, ha litt barnefri OG bli fin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå