Gjest Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Må tenke litt før jeg skriver selv, tror jeg. Alltid lettere å se egne negative sider enn de positive...
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Tror alle mine forsvant i dragsuget når jeg skrev de negative:p Hehe...
manonym Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Hopper over den tråden om de negative jeg og skriver her istedenfor;) Jeg er snill, en god mor, tar i et tak om det trengs, god til å lytte.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Jeg er snill( det går begge veier), rettferdig, og ærlig.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Neida-du høres ut som meg selv på de negative egenskapene. Hvis vi har noen like positive egenskaper også, så er det i så fall: -raus, romslig, relativt fordomsfri. -godt humør -sosial -empatisk -flink til å orientere seg faglig/sosialt/intellektuelt -selvstendig -generøs -fornuftig (og tidvis saklig;-P)
ScaryMama Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Ekstremt lojal mot de få menneskene jeg velger å omgåes med Flink til å se løsninger Kan være morsom (hvis du liker sær humor) Familiekjær
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Ja, det hørtes ikke så dumt ut det der! Hehe... Tar de jeg, så slipper jeg å skrive egne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå