Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Jeg er for naiv og har alt for stor tro på at mennesker er snille og gode.
OsloMor Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Utålmodig og bastant. Har kanskje skremt noen mer en jeg egentlig har ment enkelte ganger.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 -Utålmodighet -Tendens til å overkjøre andre, særlig på jobb, når jeg har profesjonelle vurderinger/makt/ansvar og mener jeg har rett. -Andre kan oppfatte meg som kritisk/arrogant, selvom det ikke er min intensjon å virke slik. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det, gitt!
OsloMor Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Synes du høres veldig sympatisk ut jeg, Saklig-når det passer meg!!! :-0!
Mamma Mirabell Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 jeg er utrolig sjalu jeg har ett stort tempramang og utrolig sta litt for følsom
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Takk for det, søtt sagt:-) Jeg er ganske menneskekjær da:-)
ScaryMama Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2008 Er det det verste du kan komme på? Heldig du;) Her er min liste: Bedrevitende Sjalu Overfladisk Ikke flink til å ta kontakt / småprate Sta Mye temperament Ikke så veldig koselig Konkurranseorientert Lite flink til å holde på hemmeligheter Har ingen hemmeligheter selv Kronisk forsinket Arrogant Sikkert masse mer og, kommer bare ikke på i farten!
Potetstappe Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 Jeg tenker det verste, hvis jeg ikke får tak i noen tlf, osv:P jeg tror jeg er kreativ, og vil gjerne være det, men det ender alltid i katastrofe, uansett hva jeg prøver på.P Også tenker jeg altfor ofte; "Det er jo bare penger"
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #10 Skrevet 14. mars 2008 Jeg kan være veldig ensporet til tider, og til tider litt mangel på empati.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #11 Skrevet 14. mars 2008 Sjalu sta påståelig Hater å tape Hater å ha feil Og er tidvis ganske egoistisk
*Rutletutt* Skrevet 14. mars 2008 #13 Skrevet 14. mars 2008 Snarsint - er veldig utålmodig....og så er jeg veldig naiv, desverre:o(
kanutteogkruttet Skrevet 14. mars 2008 #14 Skrevet 14. mars 2008 Jeg er også naiv...... Og så er jeg kanskje en smule for åpen og Ærlig med tanke på meninger,følelser og tanker... Har selv blitt såret pga. det og har også såret andre med det.....
Sjefsmegga Skrevet 14. mars 2008 #15 Skrevet 14. mars 2008 Skal vi se: Periodesytekjerring som ikke ser løsninger på selv bagateller når jeg er nedfor Skravlete når jeg er nervøs eller ivrig Til tider litt "bardus" Kan virke som en bedreviter selv om det ikke er meningen Tar dårlig kritikk på visse ting og er litt sårbar da Distrè tïl tider Stresser når jeg skal noe utenom mine rutiner Er et jævla vanedyr Hater å reise Er periode "folkstygg" ( dvs VELDIG asosial) Periode smugrøyker ( svake menneske) Hevgjerrig Små sjalu NOen som vil bli venninna mi`??? :-DDDD
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #16 Skrevet 14. mars 2008 Ooo, skal vi være så detaljerte? Jeg er også bedrevitende, og belærende. Storkjefta Krass Tidvis uhøflig Ufin i språkbruken Elendig taper, og tilsvarende dårlig vinner. Skal alltid være "best", samme hvilket felt, er jeg det ikke har jeg selvfølgelig en unnskyldning. Kronisk forsinket (jeg også, derfor Kozy og jeg treffes sånn ca 15 min etter avtalt, alltid:p hehe) Selvopptatt Skrytete
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #17 Skrevet 14. mars 2008 Tror vi kan bli bestevenner jeg, ugla. Bortsett fra at jeg liker å reise, stemmer alt det der på meg og. Smugrøyker ikke nå lenger da, men jeg har vært der.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #18 Skrevet 14. mars 2008 Jeg er naiv i forhold til folks intensjoner og altfor sårbar
fox`y Skrevet 14. mars 2008 #19 Skrevet 14. mars 2008 æ e: utålmodig hissi perfeksjonist lite kosete stresser og blir sint vist d blir mye utforutsigbare ting som oppstår asosial veldig rutine menneske
manonym Skrevet 14. mars 2008 #20 Skrevet 14. mars 2008 Okei, får skrive her også=) Hater å ha feil, hater derfor også å si unnskyld sta for følsom litt sjalu sofagris konstant dårlig samvittighet (uten grunn..)
Sjefsmegga Skrevet 14. mars 2008 #21 Skrevet 14. mars 2008 hehehe....er selve reisinga jeg hater...går greit når jeg når målet :-)))) Godt å høre jeg ikker er aleine om å være litt "vanskelig"...sånn periodevis..hihi...
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #22 Skrevet 14. mars 2008 Egoistisk Kontrollfreak Sutrete (Når jeg ikke får det som jeg vil) Problemer med å komme i kontakt med folk i perioder. Blir lett sint på barna. Kan være litt dømmende.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #23 Skrevet 14. mars 2008 Mens selve reisingen er jo så deilig. Særlig tog og fly. Du kan ikke stresse da, du må bare sitte der og vente på at toget eller flyet tar deg dit du skal. Aaaah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå