Potetstappe Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Var til GU for ca 3 uker siden. Han masse prøver av meg, og sa at hvis det ikke var noe galt så hørte jeg ikke fra han, men hvis det var noe på prøvene så fikk jeg brev i posten.. Mamma ringte nettopp å sa at det var kommet brev til meg derfra.. Har adressen min der, har ikke fått surra meg til å bytte den ennå... Sambo skal hente brevet da han kommer fra jobb, men det er ikke før kl 02... Hvis det er noe alvorlig galt kan de ikke skrive det i et brev vel?? Burde fått en telefon syns nå jeg... HVA KAN DET VÆRE?? Er så redd nå:S
Zyan Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 uff da. du vil ikke at din mor skal åpne og lese det for deg regner jeg med? Kan være at de har funnet noe, og ønsker du skal ta kontakt med de for time. men det trenger ikke være alvorlig. Hav det er vet bare legen din, men hadde jeg vært deg ville jeg fåt min mor til å åpne og lese for meg..hadde ikke orket vente.
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Klamydia? Celleforandringer? Bakteriell vaginose? (Eller hva det nå heter. ;P) Umulig for oss å si... Men hadde det vært noe skikkelig alvorlig, så hadde han nok ringt. Ta dte med ro=)
ApriIbaby Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Trolig er det bare noen normale prøvesvar...kanskje fra celleprøve. Får jeg alltid i posten hit.
Gjest Adrian blir storebror =) Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 kan du ikke få mamman din til å åpne det så du får roet deg? det er helt sikkert ikke noe alvorlig, da hadde de vel ringt å bedt deg komme til legen igjen. selv synes jeg det er bedre å slippe å lese sånt selv når jeg er nervøs, da kan mamman din lese det å ringe deg igjen. da har hun fått lest hele i fred å ro. ? eller? det går helt sikkert bra!! *krysser fingrene*
Potetstappe Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2008 Takk for fine svar! Orker ikke at mamma skal lese det før meg, uansett hva det er så kommer jeg da til å ha henne på telefonen hele kvelden, hvis ikke hun kommer.. Hun overdrevet støttende! hehe... Og jeg er av de som tenker det verste med en gang, og ser for meg at det står kreft og hiv og hoi osv....
Gjest Adrian blir storebror =) Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 nei nei nei.. de skriver ikke i et brev at du har kreft!! =) dette går heeeelt sikkert bra!! (=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå