Gå til innhold

Hopper over til 2. tri etter UL i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for meg her på 1. tri! Ser vel noen av dere snart. Har vært på UL i dag, og alt så fint ut. En liten som hoppet rundt, sparket med bena og viftet med armene. Hadde en MA tidligere, så godt å se at denne gangen går det rett vei og legen sa at jeg bare kunne slappe av. Så da håper jeg at kvalmen gir seg snart, så jeg kan komme meg ut av sofaen og nyte svangerskapet.

Lykke til alle sammen!

Og fest del lille spire: Ser deg om noen dager;)

Klem

Videoannonse
Annonse
Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Gratulerer så mye! Det var flott at det sto så bra til med den lille under ultralyden. Nå ble jeg glad!

Jeg håper jeg kommer etter om en knapp uke! Ha en ekstra fin helg! :-)

Skrevet

Det må føles befriende!!!Gratulerer så mye og lykke til vidre med deg og lille-sprell!!!!

Skrevet

jippi:-) gratulerer så mye kattungen, kommer snart etter deg ja, er der på mandag:-) kvalmen min har avtatt mye, kjenner meg bare uggen om morgenen nå:-) ses snart:-)

Skrevet

Så hærlig da kattungen :o) Lykke til videre i svangerskapet, kommer etter deg om et par uker :o)

Og håper kvalmen snart er på retur, vet hvordan du har det... ikke noe hyggelig å tilbringe store deler av dagen på sofaen, en vil jo nyte det og kose seg, spes. når en har små fra før :o) MEN nå er du over den værste "kneika" og vi går mot lysere og varmere tider :o)

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...