Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne vognen?

Jeg synes det er sykt vanskelig å vite hva jeg skal velge.

Denne ser fin ut, men hvordan er kvaliteten?

Anyone?:-)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også sett på denne vogna. Den virker helt genial, men vi lurer også på om noen har erfaringer med denne.

Ut fra det vi så i butikken, er den veldig lett å håndtere. Den blir jo kjempeliten når den slåes sammen. Det er lett å skifte mellom bag/bilstol/sittedel. Bagen er stor og fin, og sittedelen ser også fin ut. Og det er jo utrolig praktisk å kunne sette bilsetet på..

Tror vi kommer til å gå for denne vogna, men det er vanskelig å bestemme seg ja..

Skrevet

Og så er den ikke så veldig vanlig.. Jeg synes det er så mange like vogner:-)

Skrevet

Vi vurderte den vognen. Likte den, men var litt for mye negativt med den til at vi kommer til å kjøpe den. Det mest graverende for oss er at den er veldig kort i ryggen, så høyst sannsynlig må vi kjøpe en vogn til fordi barnet vokser ut av vognen. En annen ting er kalesjen som er veldig tynn syns vi. Men, en tøff vogn som ikke er like mye sett som endel andre.

Valget vårt falt på TFK.

• 5 uker senere...
Skrevet

Nå har vi kjøpt vognen! Liker den kjempegodt, og er veldig fornøyd med kjøpet.

Den er ikke for kort i ryggen. Min nevø på 2 år har sittet i den, og den passer fint en god stund til. Er enig iat kalesjen på sittedelen er litt tynn, men når barnet ligger i den ligger det stort sett i en pose eller med tepper godt rundt seg, så ser ikke på det som noe problem i det hele tatt!

Vi er iallefall superfornøyd med kjøpet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...